Ah ahh bende aynı durumdayım yaklaşık 1 aydır ilaç kullanıyorum biraz iyiyim 2 gündür çok kötüyüm aklımda saçma sapan düşünceler var bebeğimi çok seviyorum ama haksızlık ettiğimi iyi anne olamayacağımı hep huzursuz olacağımı düşünüyorum dua okuyorum rabbim herkese şifa versin çok çok zor