Hyry97 benimde kalp şeklindeymiş perde yoktu ama doktorum bi sıkıntı olmuycağını söylemişti ama internetten vs baktıpımda hep erken doğuma yol açtığı falan yazıyodu 23. Haftaya kadar bi sıkıntı yoktu 22-23. Haftalarda vajinada baskı hissettim 23. Hafta detaylı ultrasonda rahim ağzında kısalma ve açılma görüldü 1 hafta daha bekledik rahim ağzı 13mme düşmüştü mecbur serklaj yapıldı (rahim ağzına amieliyatla diliş atıldı) şuan çok şükür iyiyiz 27+3 olduk hala erken dogum riskim var şuan daha az dikiş var ekstra progestan kullanıyorum fitil olarak ve kasılmalarım olmaması için magnezym vajinadaki baskı hissise gitti doktor dikişlerimin iyi olduğunu söyledi baştaki rahmimin kalp şeklinde oldupunu söyleyen doktora devam etmediğim için o mu tetikledi tüm bu olanları blmyorm ama çok dikkat et nerdeyse 1 aydır yatıyorum wc haricinde kalkmadım daha yeni yeni doktorum 15 dakkalık kısa yürüyüşler yapabilceğimi söyledi kendimi yormadan o yüzden takip ettir mutlaka rahim ağzını vs birde perde varmış çocul büyüdükçe alanı daraldığı için rahim ağzına baskı yapıyor ondan dolayı açılma ve ağrısız dogum olabiliyormuş rabbim evlatlarımızı bizlere bağışlasın inşallah hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde zamnında kavuşuruz bebişleirmize