Biricikkizimla Tulay_448 bu sorunun cevabını bende çok merak ediyorum benim kadar kimse acı yiyemez yani vazgecemiyorum gebelik öncesi de boyleydim hala birakamadim ekmeğin arasına bile koyup yiyorum pul biberi falan
ArasveAnnesii Tulay_448 Emzirme döneminde yenmez deniyor ama gebeliği bilmiyorum açıkçası çokta irdelemedim. Canım istediğinde acı ne varsa yedim ben 🙈
dhm0653 Ben sabah kahvaltıda bile şu top biberlerden yiyorum valla tutamıyorum kendimi umarım zararlı değildir 😂
Minnak_annesi34 Tulay_448 abartıya kaçmadan sürece hiçbir şey olmaz Diğer türlü iyiydiniz yanabilir Bebeğim bir şey olmaz yani
NfatmaNur Biricikkizimla Bende çok severim ama asla yiyemiyorum Mide yanma problemiyle karşılaşırsınız bulantıdan kötü bi durum çok şeyin faydası olmuyor midenizi öfkelendirmeyin bence 🙂
Njlbll Tulay_448 Valla zararlimi bilmiyorum ama bayağı yedim halada yiyorum her acıyı kendimi tutamıyorum acisiz bişey yemiyorum
Biricikkizimla NfatmaNur bacım hamileliğim çok sıkıntılı geçmedi şimdiye kadar çok şükür o yüzden bişey olmuyo 😂 bende yedikçe yiyorum zaten seviyorum bakalım hayirlisi çok cokta ekşi suratli doğar 😂
aycucan Tulay_448 şu zararı var denmiyor ama biliyorsunuz ki bebeklerimiz yediğimiz her şeyin tadını alıyor yani yanıyorlar onlarda içerde 😌 ben de arada bir yediğimde yaktım yine kızımı diyorum çok aşırıya kaçmamak lazım
senemyavas Normalde hiç acı yiyemeyen biri olarak gebelikte deli gibi canımın acı istediğini biliyorum. Sevmeye sevmeye, yana yana hatta ağlaya ağlaya acı yedim 😂 mide yanması ve wcde sıkıntı yaşadım onun haricinde bir sorunla karşılaşmadım hiç 😬
Twinksmom Tulay_448 Her sabah çemen yiyorum kocam antepli o yaptığı zaman acı başka boyut alıyor biraz acı su geliyor bazen ama sorun yok🤣
Deniz3115 Tulay_448 ben 35 haftalığım başından belli yedim bir sıkıntı olmadı sadece tuvaletini yaparken biraz sıkıntı
ecembugra53 Tulay_448 bende Arada yiyorum cok fazla kacırmamak gerek doktorum öyle söylemişti her seyden yiyin ama cok fazla kacırmayın sonra zarara dönebilir 👼🏻😊
Cansucasalin Gebe kalmadan önce hiç acı Ve baharatlı sevmezdim gebe kaldım şekerden soğudum şimdi canım hep acılı baharatlı yiyecekler çekiyor tatlı yiyemiyorum midemi bulandırıyor önüne geçemiyorum bende inşAllah zararı yoktur ❤️🙏🏻👼🏼
Denizkaplan Tulay_448 hemen anlatayım bız eşımle egzamalıyız oglumdada acı yedım emzırme donemndede acılı tursu suyu ıctım ve emzırdgım ıcın ertesı gun cocugumda egzama dokuntulerı çıktı ve bu benm tamamen bılgısızlıgımden kaynaklı oldu suan ıkıncıye hamıleyım ve ılk çocuğum da egzama alerjık reaksıyon gosterdıgı ıcın asla yememem gerekıyor çünkü bundada olma ıhtamlı ılkınde oldgu ıcın daha fazlaymıs