Seyma_kaya Arkadaşlar bebeğim için kıyafet neler almalıyım ve kaç tane almalıyım yardımcı olur musunuz hepinize şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar 🤗
Selin17 Seyma_kaya 0-3 aylık çok alma bence canım çünkü bebekler çok çabuk büyüyor ben açıkçası 0-3 aylık bir kaç takım almayı düşünüyorum daha çok 3-6 aya yogunlaşıcam..
Medusafer Seyma_kaya ben 0 3 ayı baya fazla aldım çünkü ilk zamanlar çok kirletiyor günde 7 8 kere kıyafet değiştiriyorduk yeğenimde ve ben bebeğe büyük gelen kıyafetler giydirmeyi sevmiyorum sonuçta çöpe atmicaz kıyafetleri ya bir sonraki bebeğimize koycaz yada ihtiyacı olan birine vercez o yüzden bence 0 3 ayı bol bol al
Aaaasli Seyma_kaya BAKIM 👶küvet seti (babyjem) 👶bebek losyonu (mustela) 👶bebek yagı ( bioderma) 👶biberon emzik temizleyici 👶leke çıkarıcı (green clean) 👶Ateş ölçer (weell) 👶Burun aspiratoru 👶tırnak bakim seti (chicco) 👶banyo termometresi 👶bebek pamuğu 👶bebek bezi (sleepy yenidogan) 👶ıslak mendil(sleepy yenidogan) 👶pişik kremi ( destini) 👶alt açma 👶fırça ve tarak(chicco) 👶şampuan(mustela ) 👶sabun (biobaby) 👶deterjan (green clean) 👶çok amaclı örtü tek kullanimlik TEKSTIL 👶muslin ortu ×4 👶bebek battaniyesi ×4 👶nevresim takımı ×2 👶yatak 👶alez 👶bornoz havlu BEBEK GIYIM 👶4 tane çitcitli uzun kollu body 👶6 tane kısa kollu body 👶bebek şapkası 👶bebek eldiveni 👶tişört 👶pijama (patikli patiksiz) 👶hava alan içlikler 👶çorap 👶10 lu hastane çıkışı 👶kalın askılı body 5 adet 👶ter bezi 👶3 lü 4 lü 5 li takımlar 👶tulum BESLENME 👶biberon ( avent ) 👶emzik ikili (avent) 👶emzirme minderi 👶ağız mendili 👶önlük 👶emzik tutacağı 👶biberon emzik temizleme fırçası 👶Alıştırma bardağı (wee baby) ARAC-GEREC 👶Ana kucağı 👶bebek arabası (kiwi) 👶anne bebek bakım çantası 👶besik 👶babynest 👶emzirme örtüsü 👶puset ortusu ANNE IHTIYACLARI 👶hamile taytı 👶Tişört 👶Lohusa geceliği 👶Pijama takımı 👶Külot 👶Korse 👶Emzirme sutyeni 👶Emzirme atleti 👶Göğüs ucu koruyucu 👶Lohusa Pedi 👶Göğüs pedi 👶Çatlak kremi 👶Destek yastığı 👶Göğüs pompası
bilaloguzunannesi Seyma_kaya taze anne olarak 0 3 ay cok olmalı bence çabuk kirleniyor kusuyor ayaklı tulum alma bende 3 tane vardı geri kalanı ayaksız daha rahat oluyor çorap giydirirsin birde ağız mendilini bol bol al 😊
dhm0653 4 5 parça 0 3 ay aldım genellikle 3 6 ay aldım çünkü hemen büyüyorlar ilk kızımda 0 3 ay aldım giyemedi etiketli duranları bile vardı şimdi tecrübelendim😂 3 6 ay alıyorum şimdi diğer kızıma hamileyim 34 haftalık
Degisken Çocuğunuzun kilosuna göre değişir mesela ben 0.3 ay takımları 4.ayında bile giydirdim. 3.5 kilo doğmasına rağmen minyon bir kızdı. Çok pislettikleri için çok takım lazım olmuştu.
DuyguY 0-3 ay çok az aldım ben çok hızlı büyüyor dedikleri için 3-6 ay 6-9 ay aldım atletini kıyafetini alt üstünü hep .gerçekten de öyle ama ablam doğum yaptı yeğenim 3aylık olmasına rağmen 9-12 ay giyiyor bazı ürünlerde kalıpdan kalıba değişiyor ☺️
Aaaasli bilaloguzunannesi ya herkes ayaksız alın diyor ama yenidoğan için ayaksız neredeyse hiç görmüyorum niçin ayaksız diyorsunuz
Berilknur Aaaasli ayaklardan kasıyor bebek çabuk büyüdüğü için ama bende senin gibi ayaksız bulamıyorum
bilaloguzunannesi Aaaasli lcw de e bebekde var ayrı ayrı alabilirsiniz takım olarak da var tulumlar var ayaksız çünkü daha rahat hareket edebiliyorlar lansinoh göğüs pedi çok iyi sütüm akıyordu memnun kaldım depend cok iyi 1 paket almıştım keşke 2 paket alsaydım dedim biberon ve emzik e bebekden aldım uygun olanında eğer kullanırsam avent alacaktım ama hic kullanmadım
m_yel Seyma_kaya 3 tane takım almıştım 0-3 ay, 2-3 tane de tekli üst ve alt almıştım 0-3 aylık, 7-8 tane de gene 0-3 aylık zıbın aldım ve yetti. hava ısındıktan sonra sıkmasın ve bunaltmasın diye biraz büyük gelen zıbınlarını giydirdiğimde oldu