1prensesannesii canım karaciğer büyümesi dediğin karaciğer enzimlerinin Yükselmesi mi ? O bende de olmuştu gastronenterolojiye gitmiştim yapılan tetkikler sonucu kullandığım vitamin ve folik asit sonucu yükseldiğini anladık . Onları kestim 2 hafta sonra kendiliğinden düştü . Sen eğer kullanıyorsan ondandır muhtemelen ama yine bi dahiliyeye veya gastaroenterojiye görün istersen .