Kızlar gebeliğimin başından beri hep çok rahattım. Mide bulantım tiksinmem vs hiçbir şey olmadı. Rüyalarımda hep erkek bebek gördüm. Erkek bebek hissettim. Çoğu zaman oğluşum diye sevdim yanlışlıkla. Çevrem de beni çok etkiledi. Kesin oğlun olacak diye. Ben de ilk gebeliğim olması sebebiyle büyüklerin tecrübesine inanıp fark etmeden kendimi erkek bebeğe koşullamışım. Fakat 16+4 iken( 5 gün önce) doktoruma gittim. Doktorum kıza benziyor. Yanılma payım düşük dedi. O günden beri bir şok yaşıyorum. Çok farklı şeyler hissediyorum. Alışamadım 😔 Bu da beni çok üzüyor. Lütfen benim gibi olup da çözüm bulanlar yazsın . Zaten ruh halim eleştirecek, kalp kıracak insanlara tahammül edecek gibi değil. Lütfen yardım edin