Meleyim Kızlar 2 li testten sonra hangi test geliyor ve en geç kaçıncı haftada yaptırdınız?18ci haftama girdim bugun 1ay sonra gel dedi bişey söylemiyo gdiyorum bakıp geciyo biraz daha yaparsa böyle degiştircem galiba😥🤔🤔
deletedmom02 Canım ikiliden sonra 16. Haftamda doktor 3lü istemişti(ben yaptırmadım), 22. Haftamda da detaylı ya çağırdı..
Meleyim deletedmom02 Doktor 1 ay sonra geldgnde yapalm dedi ama hangisini yapıcgnı söylmdi şeker testiyse geç kalmış olcaz galiba
deletedmom02 Meleyim büyük ihtimal detaylı usg yapılacaktır, çünkü benim doktorun en iyi sonuç 22. Hafta demişti. Şeker yüklemede 24-28 hafta arasında yapılıyor canım