Hll3840mhmt Merve_sahan iki yarim 4000 olmaz mı ? 1 tüm 1 yarim olsa 6000 olur sanki ? 4000+2000 olarak? Aynı etkide mi acaba
Cansel76 HappyMom bende yeni hamileliğimi ögrendim ığdırda yaşıyorum her yerde aradık bulamadık abim mersine iş için gitmişti orda 12paket stokladım şuan 3aylık ilacım var ondan sonra allah kerim
Cansel76 Merve_sahan doktorum oksapar verdi bulamadım enox kullanıyorum bende doktorum 6000′lik olmaz 4000 olycak deedi
Deletedmom424 HappyMom arkadaşlar aynı durumdayım şuan iğnem var ama bitecek diye çok korkuyorum. Ben bulamadığımda Kocaeli’de yaşayan ablam sağlık ocağına bırakılan ilaçlar arasında bulmuştu. Yani sağlık ocaklarına da sorun bazı arkadaşlar sağolsun kullanmadıklarını bırakıyor
Gokcefeyza Aknkbr Gaziantepe kargo yapma şansınız olursa çok sevinirim hamilelik boyunca ve doğumdan 2 ay sonra da kullanmaya devam edeceğim 😔
rabiass Az önce eşim raporla aldı kizlar 9 kutu oksapar 4000 lik . Kayseri de olupta bulamayan varsa alsın. Hemen hemen her eczane de var aradım sordum . Sadece bı kaç tanesinde yok .
Hulyatrkz rabiass merhaba raporumu size göndersem alabilir misiniz bana istanbula kargolar mısınız? Lütfen
Lalammm Hulyatrkz elinde varsa vermiyor eczane. Eczaneyi arayin oda kargolar heralde. Bnm suan elimde var ama tam bitince nasil bulcaz bnde blmiom
Alyna06 HappyMom böyle araştırılıp bulunabiliyor muymuş ? Bana hipor iğne yazdı oksapar olmadığı için dozu da yükseldi 🤦🏻♀️🤷🏻♀️😔
Kubra52 Zeybilicen Semam öyle birsey yok canım kandırmışlar seni sikayet et bnde raporlu alıyorum 5 ay oldu 10 tl bi odemedim suana kadar sadece muayene ucretş varsa mderken onu alıyorlar
Semam Kubra52 Allah ALLAH 🤔🤔 çok enteresan ya bunu nereye bildirmem lazım peki biliyomusunuz 🙄🙄 ya zaten daha almicam ben 2 3 haftaya kadar doğumum olucak ama ödediğim ücretleri alabilirmiyim acaba 🤔🤔 çünkü 13 kutu aldim toplamda 285 lira Ödedim 😒😒