Semam canım yanlış anlamazsan yani bence doktoruna sormalısın eğer doğuma kadar kullanacaksan bence doktorun doğuma kadar raporlu vermeli boşuna bir sürü para ödememelisin , benim doktorum 2 ay 2 ay uzatıyor raporumu bittikçe iğnenin yaninda ilaçta kullanıyorum sadece 15 tl ödüyorum, sor derim :) bebegin sağlıkla gelsin insallah