Nur38 mlsmrtgl dediginiz gibi söylentiler çok bakalım inşallah hepimiz buluruz. Muadilleri bile yok piyasada rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻🤲🏻😇
Ezgiserc Nur38 adını hatırlayamadım ama enoxlu bir şeydi muadili var netten bakın eczanelerde biliyor
Nur38 Minigimm2020 allah razı olsun çok teşekkür ederim şimdilik elimde var ama kalmayınca ilk oraya bakıcam inşallah 😇
Gokcefeyza Bende oksapar mağduruyum sağlık bakanlığını arayıp şikayet edelim hep birlikte toplu olarak ararsak biseyler yaparlar belki.
lavender HappyMom Eczacıyım ve bugün beni arayan tüm hastalarıma doktoruyla görüşüp HIBOR iğneye geçmelerini tavsiye ettim. DOKTORUNUZLA MUTLAKA GORUSUN BU KONUDA
Hzr_7714 lavender Ben hibor ve enox kullaniyordum oksapar bulamayinca. Elimde enox 4000 var suan ama sanirim 4-5 tane biseydi yinede yakinda olup almak isteyen olursa veririm. ❤ Istanbul sultangazideyim
Nazlibebegim Ben gaziantepteyim ve bulamıyorum iki kaybım var elinde olan varsa yada hangi eczanede olduğunu biliyorsa lütfen yardımcı olsun 😔
Antepli27 Nazlibebegim canım bende gaziantep teyim bende aynı problemi yaşıyordum eczaneleri geze geze buldum bende enox kullanıyorum
Bendehamileyim Nazlibebegim bugün anka hastanesinin yanindaki eczaneden aldik. 3 kutu oksapar ayrıca enox da vardı ellerinde.oradan bulabilirsiniz.
mlsmrtgl Zeybilicen bende o siteden baktım bütün yok diyenlerde var görünüyor . Firma fiyat artışı yapacak diye mi vermiyorlar acaba ? Aklım almıyor 🤦🏻♀️
Bsrlmnemr Zeybilicen geçen gün baktım oturduğum il-ilçe kısmından 1 eczanede var gözükürken şimdi 3 4 tanesinde var olarak gözüküyor yenileniyor aslında ama anlayamadım
Zeybilicen mlsmrtgl eğer öyle birşey yapıyolarsa bu kadar insanın vebalini nasıl alıyolar anlamıyorum. Bu kadar zor olmamalı .
Zeybilicen İstanbul çekmeköy de otuyorum elden teslimde alabilirim kargoylada alabilirim . 30.haftaya kadar geldim yardımcı olursanız sevinirim. Bir kaybım var tekrar bu acıyı yaşamak istemiyorum 🤦🏼♀️
HAyseeeee Zeybilicen elinde hiç kalmadımı ben az önce eczacımla konustum haftaya piyasaya cıkacak mıs sıkıntı yapma dedi