Kızlar merhabalar bende doğurdum ve 8 günlük bebisim yanında beşiğinde uyuyor.hamileligim ilaçlarla güzel geçti. Oksaparlar. Progestronlar. Vitaminler magnezyumlar coraspirinler derken eczanedeki kız kankam oldu 9 ayda :) bebeğim gelmemişti doktorum suni şancı ile doğumu başlatalım bir haftaya gelmezse dedi.bekledik yine gelmedi. Sonra çantalarımızla doğru hastaneye. Sabah 6.30 da lamal yapilip ve suni şancı verildi. 13 e kadar pek bişey hissetmedim sürekli hastane içinde dolaştım ve nst kontrolleri oldu. Ama 1 den sonra kıvranmaya başladım. Epidural alsam mi almasam mi diy düşünmeye başladı. Kararlıydım almayacaktım çünkü artı 1000 tl ydı ama o acıları çektikçe neredeyse epidurale sarsılacaktım. Ama ebemiz saolsun dur ben bi bakayim dedi eğer açılmani buyutursek hiç gerek kalmaz dedi. Altsan muayene etti ama nasıl bi muayene. Hastaneyi ayağa kaldırdım. 4 cm den 7 cm e çıkardı açılmayı.hic gerek yok epidural sen yaparsin diye gaz verdi saolsun. Bende o gazla kalktim ayağa yürümeye başladım şancı geldikçe çömelip ikindim..En son ki nst de artık yatakta duramaz oldum ebemiz yine alttan rahimi öne çektiğini söyledi. Tabi yine ben bağır çağır. Sonra dogumhaneyi hazırlatıp geleceğini söyledi. Gitme dedim yine de hemen gelcem diye gitti.. beklerken çok sokrandim yarim saat gelmedi.o acıyla tatlı tatlı kızdım. Sonra geldi doğru dogumhaneye doktorum saolsun o da baya acıttı. Ikın diyorlar ıkınıyorum ama az ıkınıyormuşum halbuki tüm gücümü kullanıyordum baktılar olmuyor ebemiz koluyle karnimdan ittirdi. Yine olmadı ebe bi deri bi kemik gücü yetmedi. Başka bi erkek personel çağırıp koluyla karnıma bastırmasini soyleediler. Tabi ben hala bağır çağır ikimmaya devam. Bir ara yapamiycam diye çok korktum. Meleğim bi türlü gelmiyordu doktorum az kaldi bak sacları diye elinde kopan saclari gosterdi. Ben kalan gücümle ikinmaya çalıştım. Ve artık vakuma karar verdi doktorum. Ikınırken vakumla meleğini çektiler. Sonra birden çıkıverdi. O an çok güzeldi kızlar. Sesi teni beni rahatlatması… babamızı çağırdılar kordonunuzu kesti babamız. Sonra babamız ile hemşiremiz mesleğinizi giydirmeye. Ben dikişleri beklemeye. Zor bir doğumdu ama meleğin şimdi yanında coksukur. Allah doğum yapacaklara güç kuvvet versin kızlar 3500 doğdu buarada :) mis gibi kokuyor.hala bu benim mi diye saskinligim var…. 🙂