Oğlumuzun ismini ‘Pamir Efe’ koymaya karar verdik. Eşim ve ben pamir ismine çok ısındık. Ben çok sevdiğim oğlumun da sevdiğini düşünüyorum ki bana bu kadar sevdirdi. İçimize bu kadar sinen bir isim olmadı fakaaaaatttt nasıl bir his uyandırıyorsa çevremde anlandıramıyorum kimse beğenmedi diye bilirim. Kimisi yaa saçmlamayın başka bi isim bulun derken kimisi de ha yani siz beğendiyseniz bizlik bi durum yok diyip geçiştiriyor 😂 şuana kadar çevremde 3 kişi gerçek anlamda beğendiklerini hoş bulduklarını söylediler ve bütün sülaleye de söyledik aldığımız kararı. Hattaaa benim babam başka bir şekilde sesleneceğini pamir ismini kullanmayacağını söylerken annem ben biraz araştırayım siz iyi araştıramamışsınız daha güzel bir isim buluruz dedi. Allah aşkına bu kadar mı kötü bir isim yahu siz söyleyin sevgili anneler ? 😁