Herkese merhaba 38+3 günlük olduk sürekli hastaneye gitmemiz gerekiyo fakat mhrste randevular ileri tarihte gidip sıra alan oldu mu hiç hemen sıra veriyolarmi bilen varsa yazabilir mi? Bir de orda doğum yapan oldu mu hiç bestepedeki hastanede odalar tek kişilik mi