blueberyy00 Mom092 bugün değerim 3456 idi alttan bakınca görebildik doktor 3.6mm ölçtü keseyi normal mi değerime göre acaba son adete göre 5 haftaligim ama doktor yeni 4 haftalik dedi bakalim haftaya gorcez mi minigimi
Mom092 blueberyy00 normal canim benmde 4 mm di o haftalarda zaten bianda buyuyo kese bebis ☺️ Gorursun stres yapma sakn ben hic dusunmedim bile valla acaba gorurmuyum goremezmiyim diye en onemlisi kendini rahatlatman dua et bol bol
Nergisim09 [silindi] 6+4 günlük gıttım cok şükür karnımdan gördük kalp atışınıda duydum rabbım herkese nasıp etsın inş😍😍🥰🥰