Bahr canım bünyeye baplı ama sakın sütüm yok diyip bırakma çocuğuna hep emzir o çektikçe kaballar süt üretiyomuş çoğunun hastanede iki saatte geliyo emmesi yoksa bile pompayla sürekli sağ sütünü o gelir zaten doğumdan sonra hemen ağız sütü geliyo önemli olan senin gelmesede emzirmen yada hep sağman