Bende 15. Gun bugün yumurtlamadan sonraki daha adet olmadım 11. Gun kan verdm 2.30 cıktı dahada adet olmadım beyaz akintim var bole bel ağrısı var arada sol kasik ağrısı oluyo sizce yukselmismidir ya pazartesi kan vercem hiç adet belirtim yok göğüs agrım çok hafif var bi de şubatta kimyasal geçirdim adet oldum sonra 2 ay üstüne adet gördüm bu ayda düzensiz oldu neden bole oluyo başına gelen varmi