Mrcmk77 3,780 gr doğdu birde 2 gün hastahane de yattık burda öyle normal doğum 2 gün kalıyorsun sezeryan 3 gün o 2 günde süt gelmedi 3,556 gr düştü çok ağladı gittik mama aldık ama şimdi sütüm geliyor çok şükür yetmediği yerde ekstra mama yapıyorum .