Biz eşimle bir aydır gebelik düşünüyoruz 16 mayıs son adetimden sonra yumurtlama takvimini uyguladık. Bugünden kontrol amaçlı doktora gittim hamilelik planladığımı ve muayene olmak istediğimi söyledim. Ultrasonda dr bey yumurtalıklarımın iyi olduğunu ancak kalp rahmim olduğunu bunun tekrarlayan düşüklere neden olduğunu söyledi. Eğer ilerde tekrarlayan düşük yaşarsamda ameliyat olacakmışım. Bu şekilde olup hamile kalan doğum yapan varmı arkadaşlar 🙈 moralim çok bozuldu😔