Nevink busraidris normal dogum yapacaksaniz zamani gelince mutlaka yaparlar ama korkmayin lutfen tum sanimiyetimle soyluyorum 36 haftaligim 30.haftadan beri yapiliyor erken dogum riskim oldufu icin anlatildigi gibi korkulacak bisey degil kasmayin kendinizi yeter
eymenhumeyra busraidris doktora ve kisiye gore degisir riskler aciklkk agri vs varsa bazi doktorlar yapiyo ben 2 dogum yaptim ikisindede dogumda muayene oldum oda aciklik icin daha erken bunu dusunmeniz icin skinti yapmayin simdiden herkes yapmiyor
Buse91 busraidris normal doğum düşünüyorsanız bu muayeneyi olmanız şart. Zaten doğum esnasında bir çok kere yapılacak size bu muayene açılmanıza bakmak için. Çatınız darsa veya başka bir problem varsa doğumda çok zorlanırsınız. Sezaryene dönme durumuda olabilir o kadar sancı çektikten sonra.
Kbrakbra busraidris sezeryana karar verdiysen değil tabiki, ama doğum şeklini belirlemek için bakiyrlar
Zynq busraidris Ben geçen hafta kontrolde doktoruma sordum, ultrasonda kemik yapını görebiliyorum, doğum esnasında da bakılacak zaten o yüzden gerek görmüyorum ve gebelerime yapmıyorum dedi 🙄