Lina7 Merhaba kızlar 33+2 haftalık hamileyim dünden beri bebeğimin hareketlerinde azalma var ve aşağıda hissediyordum. Tekmeleri kuvvetsiz. Sizlerde nasıl olmuştu bu gibi durum yaşayan var mı ?
Demetaykut Lina7 canım aynı haftadayız seninle hatta günümüz bile aynı korkma bişeyler iç uzan karnınla oyna bakalım bi
Lina7 Demetaykut sevindim canım Allah analı babalı kucağına almayı nasip etsin inşallah Takip edicem bakalım yarın da devam edicek mi
Demetaykut Lina7 amin canım sende hayırlısıyla al kucağına korkma annesi uyuyordur ama takipte ol kıpırdadığından emin ol elini koy seslen