Deri gittim canım gece, özel de idi doktorum ama haftasonu olduğu için yoktu ultrasyon da yokmuş haftasonlari.. Devlet Hastanesi’ne gittik baya da kalabalıktı çok ilgilenmedi doktor ama karnından keseyi göremedi vajinadan baktı ultrasyonla şimdilik sorun yok dedi gonderdi… Hap ilaç falan vermedi hiç bsiey demedi bilmiyrm inşallah bişey olmaz düşük falan yapmıyorum dur inşallah Allah’a a emanet artık :(