Çocuğumla ilgilenebilmek adına önceden sancımı çekmeyi tercih ettiğimden normal istiyorum. Çünkü sezeryanımda 1 hafta boyunca yardıma muhtaçtım.o kadar hareket ettiğim halde. 1 hafta sonra bişeyim kalmamıştı ama şimdi hem büyük çocuk hem bebek zor olur benim için .belki çok kolay bir doğumum olucaktı ama dr yüZünden sez.oldum.