Mahbuss Merhabalar ☺️ yeni hamileyim. Mardin park Hastanesi’ne gidiyorum ama cihazları eskive çok kalabalık Devlet hastanesine giden varmı ilgi nasıl cihazları yeni mi ?
fatma3312 Mahbuss biraz geç oldu ama Canım devlet özelin iki üç katı kalabalık ve önceden randevu alınmıyor . Sabah erken gidip sıra alacaksın
fatma3312 Mahbuss ben sabah 7 de gittim sıra almak için 78 . Sıra bana geldi bir sürü doktor var ama o gün tek bir doktor çalışıyormuş o yüzden bejim evim devlet hastanesi arkası ama ben ipekyoluns gidiyorum . Park Hastanesinr de gittim memnun kalmadım . Uzak ama Kızıltepeye gidiyorum
ebrareylul3227 Mahbuss cihanppl memarjen yıldırma gidiyorum 15 gün sonra doğumum var sezeryan çok heyecanlıyım ve endişeliyim memsrjende sezeryan olan ark varmı eli hafifimi nasıl geçti ameliyatuniz
Mahbuss fatma3312 evet ya banada uzak Kızıltepe her zaman eşimde denk gelmiyor işinden dolayı en yakın Mardin park geliyor Banada devlete göre daha iyi yine biraz ama herkeste devleti övdü deneyim diyecektim ama kalsın bencede
fatma3312 Mahbuss aynen bence de hiö gitme birde şuan bizim evimiz yakın olduğu içim görüyoruz maskesiz insanlar böyle kalabalıklar çok fazla . O yüzden sen parkta devam et Semra hanıma mı gidiyorsun
Mahbuss fatma3312 yok canım şahin beye gidiyorum. Kalabalık ama ilgisinden memnunum. Semra hanımı sevemedim ilgisiz geldi
fatma3312 Mahbuss aynen bana da öyle geldi bir kez gittim düşük yapıyormuşum hiç söylemedi ilaç filan da vermedi çok ilgisizdi .
Smyrsrht Hastanede sadece bir doktor var Mardin parkta da şahinin ameliyatlarını hiç önermiyorlar son zamanlarda Bilal’i ve Abdurrahimi öneren bayağı var ben dışarı özele gidiyorum hiç hastanelere gitmedim
Mahbuss fatma3312 evet çoğu arkadaşımda bu durum olmuş ya bende gitmiştim 2 sene sonra hamile kaldım. Hormon testi yaptırdım semra hanımda tiroid değerim yüksek çıktı senin çocuğun olmaz dedi onun yüzünden çok ağladım üzüldüm
fatma3312 Mahbuss bende düşğk yapınca yine gittim hani çocuk istiyordum dedi git birkaç ay korun sonra olur dedi . Düşükten sonra Rahmi toplayıcı ilaçlar filan verilmesi gerekiyormuş ama vermedi .
Smyrsrht Mahbuss valla morarma yapıyormuş bir kaç kişiden öyle duydum ben Mehmet emin ayağa gidiyorum özele
Mahbuss ebrareylul3227 canım tanıdığım yok ama burda yazanlar eli hafif dikiş izi çok kalmıyor yazmışlardı bir kaç kişi
yorumcuanneniz Mahbuss Şahin bey en iyisi Bilal de vardı orada Ama semra ve abdurrahime gitme abdurrahimin sırası hep boş çünkü yaşlı ve anlamıyor 🙄
Mahbuss yorumcuanneniz aynen canım Şahin beye gidiyorum bende tek derdim hastanenin çok kalabalık ve sıra düzeninin olmaması 🤦