Nuriiiiii benim oglumun gözleri sapsariydi ama bedeninde sarilik yoktu ve öyle uykudan uyanmama gibi durumuda yoktu. Sadece her gören ay sarilik var bu cocukta diyip sinirimi bozar kendimi doktorda bulurdum kan almaya bile gerek görmediler anne sütü sariliği bu gecicek bir süre sonra dediler 1.5.aylikken kendiliginden gecti. (Asm deki doktorumuz arada su ver cay kasigiyla demisti )