Kızlar;
Bugün kontrolümüz vardı. 40+3 olmuştuk. Doktor bebeğin suyunu sınırda buldu ve NST istedi. Nst sonucu iyi geldi şükür ama hiç sancı çıkmadı. Nst sonucun hatrına 3 gün daha veriyorum. Salı günü sabah suni sancı ile başlayacağız dedi. Daha bekleyemem suyumuz azalıyor dedi. Kilomuz 3290 çıktı. Ama haliyle çok tedirginim keşke sancım olsaydı. Biraz korkuyorum suniden dedim. Bana epey telkin verdi saolsun doktorum. Ufak ufak damla damla vereceğim korkma dedi. Belkide tetikleyince direkt sancın da başlayabilir dedi. Her doğum bir olmaz nice 3. Doğumlar bile çok zorken ilk doğumlar çok kolay oluyor dedi. Zorlanırsan yorulursan epidural uygularız dedi bakalım. Bana tavsiyeleriniz neler olur? 🤷🏻♀️ Tok gelebilirsin dedi.