Arkadaşlar merhaba 10+0 olduk 🍀 en son 8+4 te kontrolüm vardı herşey yolundaydı şükür 🤲🏻 ve 1ay sonraya 17hazirana randevu verdi doktorum 2li test için zaman geçmiyor üstelik bulantılarıma ek kusmalarım da başladı 3güne 1 lavaboyla arkadaş oldum zaten 😅 meraktayım zaman geçmiyor, işteyken geçiyorda işte yoğun baya idari izinde bitti bankada devam maskede bulantımı arttırıyor sizde durumlar nasıl göbüşte hissedememek ne kötü henüz erken diye 😕👶🏻