Aydeniz09 cihanpol hastane olarak cihazları yeni diye tercih ediliyor, bilakis ben de bu yüzden tercih ettim ve sizin düştüğünüz hataya düşüp instagram üzeri takipçi sayısı yorum vs aldanarak mem arjene gittim, ilk gebeliğim olduğu her gittiğimde daha farklı olacağını düşünüp gitmeye devam ettim, şu an 32+2 yim doğrusu doktor değiştirmeye cesaretim olmadığı için gitmeye devam ediyorum, başında olsam asla kendisini tercih etmem. İmkanınız varsa Mardin merkez de özel kliniği olan Mehmet emin ayağ var, çok iyi bir doktor, arkadaşım geçen hafta doğum yaptı, hastane olarak özel hastanelerin hepsiyle çalışıyor, siz hangisini isterseniz, Diyarbakır memorial ile de anlaşmalı, 2 kuruş fazla verip insan gibi muamele görürsünüz en azından.