Bir_zerre hocam merhaba bende ikinci bebeğimi bekliyorum, 40 günlük hakkınızı parça parça 5 er gün şeklinde almanızı idareciler sıkıntı ediyor. Benim bu hamilelikte bile başıma geldi. Umarım idarecileriniz iyidir. Çünkü raporu üst hakeme gönderebilirler, izinde gözükmeyeceğiniz için dersiniz kime verecekleri sıkıntı oluşturuyor. Herşey gönlünüzce olsun.