Halemustafa 38+5 gunluk Bugun doktorum catı muyanesı yaptı ve normal dogumun zor ve uzun olur dedı yapamazsın dıye bırsey yok yaparsın ama dıkısın cok olcak karar senın dedı bende bebegım ıcın tehlıkelı olca ıcın sezeryan sectım catı darlı olan olan varmı 😔
Eslem13esila Halemustafa eltimin çatı kemiği darmış sezeryan yaptı Dr bebeği 4kiloydu ama Dr sen 2 kiloluk bebeği bile doğuramazsın demişti yani sizde sıkmayın canınızı sizin için hayırlısı buymuş her bebek geliş şeklini kendi şeçiyor
Eslem13esila Halemustafa bide doğum şekline bakmıyor sütün gelmesi ben normal doğum yapmama rağmen üç gün sütüm gelmedi bir damla bile o kadar canm yanıyorduki anlatılmaz çünkü memem boştu bebek çektikçe ağlıyacak gibi oluyordum ama ben vazgeçmedim hep emzirdim mama bile vermedim üç günün sonunda geldi moralinizi bozmayın eninde sonunda gelicek vazgecmeyin