Kızlar daha önce de özel hastaneden doktor tavsiyesi almıştım buradaki bayanlardan gerçekten yardımcı oldular çok sağolsunlar gerçekten yalnız şuanda devlet hastanesinde mi yapsam diye düşünmeye başladım bu aralar doktorların ebelerin bana kötü davranmalarından korkuyorum sadece Diyarbakır’da yaşayıp da araştırmadan yada kadın doğum hastanesinden memnun kalan var mı acaba yada siz ne düşünüyorsunuz kızlar sizce devlet mi özel hastane mi ?