Minikbirkalp Kızlar varmı aranızda yenidogan bu bezi kullanan nasıl bi bez iyiyse stok yapmayı düşünüyorum da ☺️☺️
1Anne_ Minikbirkalp bilgim yok ama stok yapmayı ben düşünmüyorum belki cildine iyi gelmez o kadar bez boşa gitmesin deneyip görmek en faydalisi🙈
_9297_ Minikbirkalp nasıl bez olduğunu bilmiyorum ama kesinlikle stok yapma benim kuzenim Prima filan aldı kullanmak için bebeğin cildine alerji yaptı kullanamadı o yüzden deneyip görerek al derim 😊
Miranlavin Minikbirkalp ben ilk oğlumu o bezle büyüttüm çok memnun kaldım ama her bebeğin vücudu aynı olmuyor mesela ilk prima aldım bize uyum sağlamadı molfix kullandık oda bişik yaptı en son eyw baby kullandık memnun kaldik
iremnurkilic Minikbirkalp güzel canım eşim fabrikasında çalışıyor üretim fabrikasında bizde onu kullanmayı düşünüyoruz☺️
Minikbirkalp 1Anne_ yani o konuda haklisin tabiki cnm da eşimin müşteri var toptanci çok iyi kullananlar memnun diyor bende bi sorayım dedik belki kullanıp memnun kalan vardır
Minikbirkalp _9297_ prima bile alerji yaptıysa hepsi yapabilir boşa gitmesin bezler bari bende yapmayayım şuan siz öyle söyleyince fikrim değişti
_9297_ Minikbirkalp aynen canım kuzenimde bana söylemişti sakın çok çok alma 1 paket al hastane için eğer iyi gelirse devamlı alırsın diye
Minikbirkalp Miranlavin aynn cnm öyle bende deneyerek almaya karar verdim vücuduna uyum sağlamaya bilir sonrada elimde kalmasın bezler en mantıklısı doğduktan sonra denemek
Minikbirkalp Deryatayfur2 ben doğumdan önce biraz stok yapmayı düşünüyordum da bebeğin vücuduna uyum sağlamıyormuş bazı bezler şimdi alırsam elimde patlar bezler ama aklımda kullanıcam inşallah doğunca bi deniycem bende
Minikbirkalp iremnurkilic ya bnm eşimin müşterisi var toptanci şuan fiyatı indirimdeymiş eşim alıyım dedi ben bakarız dedim şimdi bide evi taşıycaz onun telaşı var evi halledelim alırız dedim ama bazı bebekleri bezler pişik yapıyormuş ya öyle olurda elimde kalırsa okadar bez doğumdan sonra önce bi denerim olmadı ondan sonra alırım
Melike4089 A 101 in bezinden aldım 40 lı 3 paket aldım 17 90 fiyatı vardı galiba aynı prima gibi çok kaliteli ve uygun fiyata kızımda prima başlayıp öyle devam etmiştim 2 yaşına kadar sonra bim i denedim sonra 101 in Sofia aldım çok memnun kaldım
Minikbirkalp Melike4089 evet 101 in bezini de iyi diyorlar abimin eşi iki çocuğunda da kullandı bakalım bizim oğlana hangisi yarıyacak bazı bebeklerde çok bilindik markalar pişik yaparken bim ve 101 bezleri bisey yapmıyor
Hlyamh Minikbirkalp de sakın stok yapma benim eşim bir heyecanla bir sürü aldı ve çoğunu 1 numara almış 120lik dört paket boşa gitti şuanda. Deneyerek al.
Minikbirkalp Hlyamh ooooo az da değilmiş elinizde kalanlar vazgeçtim ztn ya deneyerek almaya karar verdim sonradan elimde kalmasından iyidir
Hlyamh Minikbirkalp aynen çok kaldı eşim çok abarttı çünkü daha 2 numaralardan da bir sürü var. bebeğim erken doğduğu için baya kullandı ama artık bı ihtiyaç sahibine vericem kalanını
Minikbirkalp Hlyamh etrafınızda varsa tanıdığınız yeni doğum yapacak verin yada saklayın bez bu bisey olmaz saklayın belki bidaha çocuğunuz olur ☺️☺️
ek-istanbul Minikbirkalp prima en iyi bez derler benim kuzenimin çocugunda pişik yaptı o yüzden stok yapmayın bence deneyerek görce onların popoları belirleyecek artık😁