Bende 2 tane kullanıyordum son kontrolde yüksek çıkınca bugünden itibaren 3 e çıkardı ilacı. Karaciğer enzimlerim iyi olduğu için ve idrar da protein çıkmadığı için takip edilebilir dedi.13-8/14-9 lar da genelde.36 hafta oldu zaten bir iki hafta daha bu seviye de gitse yetecek 🤗 doktorunuz size aç ya da tok kullanın ya da kullanmanız gerek saat ile ilgili bir şey dedi mi