Kızlar 7+2 yim. Bugün doktora gittim önceden tahlil yapmıştı. Açlık şekerim 111 çıktı sınırda dedi. Ailende şeker hastası var mı dedi bizde hiç yok. Yatarken meyve yiyorum midem bulandığı için ağzım boz durmasın diye ondan da olabilir dedi. Bi de tiroidim hamile birine göre biraz fazla çıktı. Var mı bunları yaşayan?