Merhaba 🤗 35+3 günlük olduk fakat hala bebeğim doğum pozisyonu almadı makat geliş dönmezse doktorum sezeryan olucaksın diyor baştan beri kendimi normal doğuma hazırladım sezeryan fikri beni korkutuyor.tecrübelli anneler hamileler sizin bebişleriniz kaçıncı hafta doğum pozisyonu aldı bunun için yaptığınız herhangi bişey varmı cevaplarınız için şimdiden tşk ederim ☺️