Melek0109 benim gebelikten önce vardı bir sene boyunca tekrarladı yaktırdık ilaçta kullandım asit gibi ama şimdi gebelikte tekrar çıktı bir ay bekledik çoğalacak mı diye biraz artış oldu doktorum sezaryen olcan mecbur dedi çünkü çocuğa bulaşıp soluk borusunu tıkıyormuş şuan 18 haftalığım bende bir ilaç varmış 32. Haftaya kadar kullanılan trikoloroasetik asit diye bir de dondurma yöntemi var ben dondurma yöntemini düşünüyorum ücretine göre bakalım olmazsa ilacı kullanıcam ilaçta internette satılıyor %25 lik olacak değeri 100 lira gibi bir fiyatı var sende doktoruna danış ona göre karar verirsin siğil çok bulaşık ve sinir bozucu bir şey ben bıktım artık inşallah kurtuluruz tez zamanda