Dün progeston iğne yedikten sonra ordaki hemşire ile bi sohbetimiz oldu. 32 haftasında hiçbirşeyi yokken bebeğini karnında kaybetmiş. Sebebi de gece uyurken birden tansiyonu çıkıyor ve kanı pıhtılaşıyor ve bebeğin kalbi duruyor. Bende bu duruma oldukça üzüldüm. 25. Haftamda şeker yüklemesine gittiğim zaman sizce doktorumla kan bıhtılaşmasını konuşmalımıyım??