Esranurrr 35 haftalik oldum bu aralar ustumde cok uyku hali oluyo saat 12 de kalkiyorum anca kahvalti yapiyorum sizce bi sorun olurmu siz kac haftaliksiniz kacta yapiyosunuz kahvaltinizi
Belmaaa Esranurrr canım doğurmak üzereyim hep geç kahvaltı yaptım izne ayrılmadan önce erken yapıyordum sadece. Ama sabah 6-7 arası uyanıyorum hem wc hem muz filan yiyip yatıyorum
KubraSS- Esranurrr ben sabah 7 8 gibi WC ye kalkıyorum o zaman 1 tane muz kuruyemiş atıştıriyorum bazen pekmez içiyorum geri yatıyorum uyuyabilirsem kaçta kalkarsam o zaman yapıyorum g c kalkınca suçlu hissediyorum 😇
Glsm_semih_37 Valla ben 28 haftalık olucam sürekli geç kahvaltı yapıyorum uykudan kalkamıyorum ilk zamanlar birşey yiyemiyordum anca yemeye başladım