Ranahes Kızlar tam 29 hafta oldum dün kontrole gittik, doktor kafası 30 haftalık gözüküyor dedi, yanş gelişimi içinde kötü demedi ama kafanın önden gitmesi tuhaf geldi acıkcası
Zlhb Ranahes erkek bebeklerde sık yaşanan bir durummuş sorun olmaz merak etmeyin bazen önde bazen geride bazende haftasını tamamlıyorlar☺️
Beyzaaaa Ranahes canım benim bebeğimin kafası hep 3 hafta öndeydi bende çok korkuyordum şuan 39 haftamdayim hepsi uyumlu oldu haftasına göre yanılma payı da oluyor ölçümlerde bı sıkıntımız yok çok şükür erkek bebişim 😊
Sultangonul Benim de kafası 3 hafta önde. Son haftalarda kafa gelişimi yavaşlıyormuş. 38.haftada falan uyumu yakalarım diye düşünüyorum. 2 hafta önce kafası 36 haftalık görünüyordu dün gittim 35+4dü.bebeğin bulunduğu pozisyona göre de büyük küçük çıkabiliyor. Çok takılma bence.
Asenat34 Ranahes inan şu doktorlar bisey deyince insan piskolojikmen çok etkileniyot ya strese giriyor bana da iki hafta önden gidiyor dedi 3 hafta sonra da kontrole gel dedi o 3 hafta stres yaptım gittim baktı haftasıyla uyumlu dedi yani o 3 hafta boş boşuna kendimi strese soktum her söyleneni insan kafasına taksa hamilelik zehir olur insana 👍
Ranahes Asenat34 evet ya en ufak bişeyi takar olduk, ultrasonda her baktıgında korkuyorum kötü bişey diyecek diye rabbim evlatlarımızı korusun 🤲🏻
Asenat34 Ranahes bende daha ultarasona bakmadan merak ediyorum acaba bisey mi var bisey mı diyecek diye amin amin inşaallah ☺️🤲