Aynurr16 İkili tarama testini ne zaman yaptırdınız kızlar ? Doktor 11 13 hafta arası dedi tarama testinde cinsiyeti öğrenen varmı benim için farketmez ama aşırı merak ediyorum 12 haftayı bekliyimmi belki öğrenirim yoksa hiç beklemeden yaptırıyımmı ??
Rabia95 Aynurr16 12+3’de yaptırdım, cinsiyetimize de yüzde 80 kız dedi, 16. Haftada kesin dedi 🥰 12.haftanın içinde gel demişti doktorum
Matmazelilii Aynurr16 Bende dün yaptırdım 12+3 de poposu dönüktü ama eli havadaydı 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin hepimize de sağ Salim kucağımıza almak nasip etsin inşallah
Aynurr16 Kuzeymiraa evet burdaki doktorlarda 4 ay dolana kadar söylemiyolar bende özele gidicem zaten bakalım söylermi 🌸
Aynurr16 Mutlu_hamis evet ben zaten alışveriş felan hayatta yapmam 7 aya kadarne olur ne olmaz sadece merak ediyorum 🥰
Aynurr16 pembeblog işte doktorların bazıları çok bilgili oluyo kemik yapısından bile anlıyolar ama söylemiyolar
emine-lina Aynurr16 11+6da yaptırdım erkek dedi bir hafta sonra sonuç için gittiğimde yine erkek dedi şuan 13+3üz detaylı ultrasonu bekliyorum alışveriş için 😊
Aynurr16 emine-lina doktorunuz tecrübeliymiş demekki bide bebek pozisyonuda çok önemli bizimki yan dönüktü ama doktor bişe demedi