htckynk Arkadaşlar 24 haftalık hamileyim ara ara kalçamın sol kısmından bacağıma doğru ağrı oluyordu ama son iki gündür zor hareket ediyorum resmen bu durumu yaşayanlar var mı caba tavsiyeniz nelerdir
mysweetbaby htckynk magnezyum kullanıyor musunuz? Bende de oluyo bazen temizlik falan yaptığımda özellikle.kendinizi çok yormayın çok ayakta kalmayın
Selinbugra htckynk magnezyum eksikliğinden oluyor bazen gıdalar tam anlamıyla yardımcı olamıyor takviyeye ihtiyacınız olabilir
Zeynepslv htckynk bende 3.aydan 4.aya kadar çektim o ağrıyı topallıyodum resmen doktor magnezyum ilacı verdi çok iyi geldi ayakta çok kalmamaya çalışın ama arada yürüyüşte yapın çok oturmakta iyi gelmiyor
GGamzee htckynk aynen canim bende 25 haftalik hamileyim benimde sağ kalcam agriyo 2 gundur ama temizlik falan kendimi biraz yordum ondan diye düşünüyorum
htckynk mysweetbaby kullanmıyorum gıdalardan almaya çalışıyorum doktoruma söylediğimde gayet normal diyor ama bazen ağrısına dayanamıyorum sanırım söylediğiniz gibi dinlenmek gerekiyor
mysweetbaby htckynk aslında almanız lazım.hamilelikte çok ihtiyaç var bende 28 haftamdayım 20 haftadan beridir kullanıyorum.kullanmayı ihmal edince hemen geceleri bacaklarıma kramplar girmeye başlıyor.ya da maden suyu için en azından doktora gidene kadar.
htckynk mysweetbaby çok teşekkür ediyorum tavsiyeniz için normalde hiç içemem maden suyu ama dediğiniz gibi doktora gidene kadar içmeyi denicem☺️
htckynk Zeynepslv hamilelik öncesinde de spor yapıyordum şimdide devam ediyorum ama son iki gündür dediğiniz gibi topallamaya başladım oturup kalkamıyorum bile umarım doktorum bu sefer verir magnezyumu vermezse zaten mecbur başka bir doktora gidicem
Goncabuyruk htckynk bence doğal ek gida takviyesi araştırıp doktorunuza da danışarak kullanın ilaçlar da pek etki etmiyor çünkü
GGamzee htckynk yok kullanmiyorum ama bu ağrilarin sebebi magnezyum eksikliğindenmi olur bazılari rahim buyüdüğu icin baskı yapiyor ondan oluyor diyolardı
Pelimum haftadayız biz de, benim de sol kalçama bıçak saplanır gibi sancılar giriyordu geçen hafta, yürüyemez, oturur kalkamaz olmuştum. Doktora söyledim, çok normal dedi. Her gün maden suyu içiyorum, hafif yürüyüşler yapmaya başladım ve artık daha çok dinleniyorum, ağrılarımda azalma oldu. Sağ bacağımın üst arka tarafında hamileliğimin başından beri şiddetli ağrı var, temizlik ya da iş yapınca daha da artıyor, ona da alıştım artık, kanama olmadıktan sonra sorun olmaz, normal dedi doktorum…
htckynk Pelimum sağ salim hepimiz kucağımıza alırız inşallah çok geçmiş olsun tekrarlamaz umarım sanırım bu gibi durumlarda ekstra dikkat etmemiz gerekiyor
htckynk Goncabuyruk evet öyle yapacam büyük ihtimalle genelde maden suyu önermişler ama yinede doktoru arayıp bi danışacağım tabi gidene kadar hayırlısı olur umarım hakkımızda
htckynk GGamzee tabii ki bir çok etkenden kaynaklanabiliyor rahim büyümesi bebeğin baskısı bunlarda etken ama magnezyumda büyük bir rol oynuyor o yüzden sormuştum