Merhaba kızlar, 32. Haftada doğum iznine ayrılmak istiyorum ancak 19 temmuza denk gelecek 11 gün daha çalışıp ayı kapatsam diye düşünüyorum. Çalışabilir raporu alırken 11 gün diye verilir mi ? Yoksa çalışabiliri 36 haftaya kadar mı veriyorlar. Bilginiz var mı bu konu hakkında ???