Sumeyraaa Kızlar beşinci haftamızda kesemizi görmüştük bugün gittiğimizde çok şükür rabbime bebişimizi ve kalp atışını duyduk 🤗☺🤰💕
Bebegimibeklerken__ Bizde 5+6 da duymuştuk ilk defa doktorumuza düşük gelmişti. Şu an 7+2 yim tekrar gittim maşallah gümbür gümbür 😍
Adaada Kızlar ben 6+2günlük hamileyim ama göğüs hasasiuetin azaldı normal mi ki zaten cokfazla değildi ama iki düşüğüm oldugu için çok endişeliyim kan pıhtılasma problemimde var iğne kullanıyorum
Sumeyraaa Adaada o belli olmuyor canım bi ara benimde şişti sonra normal gibi geldi şuan çok şiş ve hassas
Adaada Sumeyraaa çok teşekkürler ilgine allahım hepimizin evladını bagıslasın çok kendimi dinliyorum galiba 👀
Sumeyraaa Adaada çok fazla takmıycan canım kafana bende öyleyim gerçi bişi olsun annelik duygusu daha şimdiden kolay değilmiş biraz daha rahat olmaya çalışş
Mervezmezen 5+2 yeni çıktım hastaneden keseyi gördük doktor erken gelmişiz sanki dedi 1 ay sonra gel bebişi görelim dedi
Adaada Mervezmezen ğeki senin ne gibi belirtilerin bar göğüs hasasiyetin coktu 🧐 benimde öyle olmustu allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah
Nursubasi 4+5im şuan çok fazla kasık ağrım var bazen sol bazen sağ adet sancım normalde ağır geçerdi şimdi onun iki katı sancım oluyor kızlar normal mi :/
Sumeyraaa Nursubasi benim çok fazla kasık ağrım olmadı ara ara giriyordu çok rahatsız etmiyordu beni ama herkesin bir olmuyor normal regli sancısıda çok fazla çekmezdim gerçi ama doktoruna sor yine de bir ihmal etme o haftalarda normal der büyük ihtimal kasık ağrısınada