Merhaba iyi günler 21 haftalık hamileyim bebeğimin ikili ve üçlü taramaları normal çıktı fakat dün ayrıntılı ultrasona girdim bebeğimin beyninde kist görüldü adı koroid pleksus kisti zamanla kayboluyormuş 30.haftaya kadar ama benm doktorum down sendromlu olabileceğini söyledi bilgisi olan yaşayan varsa yardımcı olabilirmi acaba