Ozemmerdn Kızlar gebelik kolestazim var degerlerim epey düştü ama kaşıntım hal gecmedi. Ne kullandnz ayni hastaligi olanlar ne kadar surdu bu kasinti 1 ayi gecti beni artk delirmek uzereyim😥😥
Semam Ozemmerdn Bendede var canim 15. Haftamdan beri çekiyorum ama bi çaresi yok Yani tek çaresi doğum diyolar benimde enzimlerim normal seviyesinde ama kasintim devam ediyo ilaç kullandigim halde doktor enzimlerin normal seviyesinde gittiği surece bebeğe herhangi bir zararı yok dedi sadece sana eziyet eder dedi 34+5 olduk 37 den sonra mecburi sezeryana alinicam kaşıntınin bitmesi icin bi kaç hafta dayan dediler bana dün 😑 sen kaç haftaliksin suann 😥
maviserceli32 Ozemmerdn Kaşıntıyı ilaç vermesi lazım doktorun. Benimde kaşıntım çoktu ama kolestaz değildim. Her yanımı sarmıştı kaşıntı ve sivilce. Doktora gidene kadar kantaron sürdüm, çok faydasını gördüm. Doktora gidince de krem verdi, çok şüküt geçti.
Ozemmerdn Neclanur insallah gzel sonuclar alirsin canim cok zorlaniyorum valla Allah kimsenin basina vermesin
Ozemmerdn Semam peki sana yardimci olan bi ilac bisey yok gecmesini gectim hafifletsin bari benim degirim 930 a ckmisti 130 a dustu en son 1 hafta once ne ilac kullandin canim
Semam Ozemmerdn yaa baya yükselmiş seninkide ursactive diye bi ilaç kullanıyorum ben canim 15. Haftamdan beri kullanıyorum o biraz hafifletiyo gibi ama arada yine yogunlasiyo tabi sana herhangi bir ilaç vermesini doktorun 😒
Neclanur Ozemmerdn kizlar sonuçlarım cikti referans aralığında bir sorun cikmadi çok sukur bende zaten öyle çok kaşıntı yok günlük herkes de olanama yine de hamilelik tedbirli olmak istedim Allah şifa versin hepimize sağlıklı doğumlarımız olsun
Semam Ozemmerdn Benim 160 lardaydi ilk basta sonra 300 lere felan çıktı daha sonra safra tahlili verdim o 58 cıktı 40 üstü kolestaz oluyomuş sanırım daha sonra bu ilaçla bi kademe hafifledi kasintim enzimlerim normal degerlere indi olması gereken rakamların altına ama kolestaz teşhisi konulduğu için kasintim devam etti aylardır çekiyorum valla tamamen gitmiyo bazen hafifliyo bazen siddetleniyo ama tamamen bitmesi icin doğum olması gerekyomus doktorum oyle söyledi. Tek çözümü doğum diye doğumdan sonra geçer dediler 😑 ama tabi sana cektiiryo cok zor gerçekten ALLAH kimseye vermesin 😑😑
Ruveyda_ Semam merhaba benimde karaciger enzimim 181 cıktı doktor safra asitine bakıcaz yarın dedi . Sabah gidicez yüksek cıkarsa erken dogum olabılır dedi. İlaçları bırak dedi bugun hiç içmedim. Geceleri kaçıntım var. Yanı karacıger enzımlerının yüksek cıkması safra asitinde kesin problem oldugunu gösterir mi. Erken dogum diyince oanık oldum biraz. Yarın test sonucuna göre acıl sezaryen yapmaz umarım 😞 Sende aynı seylerı yaşayınca yazım sana sorim dedim
Semam Ozemmerdn Sende benim gibi erken başladı demekki cok zor varya ama stres sıkıntı yapma yapınca daha çok kasiniyo insan ben normalde 250 mg lik kullanıyorum günde 3 taneydi sabah 1 aksam 2 şeklinde simdi arttı kaşıntılarım 4 e çıkardı sabah 2 aksam 2 olarak sen kullan onu aksatma hic bi süre kesiluyo kasintilar benim 15. Te başlamıştı sonra ilacı içmeye başlayınca 1 1.5 ay felan kasinmadim hic ama sonra yine başladı hormonlardan kaynaklı oluyomuş yani ilaç hafifletiyo biraz ama tamamen bitirmiyo tabi 😑
Semam Ozemmerdn Allah yardımcın olsun vallahi o kadar iyi anliyorumki seni 😥😥 cok zor ederim tabikii şey yap ama böyle akşamdan felan soğuk suyla duş almaya çalış o biraz rahatlatiyo simdi havalarda sicak ya hasta olmazsın sıcakta insani cok kasindiriyo çünkü ben duş alınca rahatliyodum biraz suan oda cok etki etmiyo son zamanlarima yaklaştım diye ama sende eder dene bunu 😑😑 Rabbim tez zamanda sağlık versin insAllah geçer biraz olsunda rahatlarsın 😑
Semam Ruveyda_ Safra asiti sadece yüksek olunca sıkıntı olmuyomuş ama karaciğer enzimini artırınca bebeğin hayati riski oluyo dedi bana doktorum benim başta enzimlerim yüksekti baya sonra safra asidim 58 cikti sonra enzimlerim normal seviyeye indi ama kasintim geçmedi tabi simdi her hafta tahlil alip bakıyorlar işte 😑 35+2 yim 37 sonra alcaz dediler bana sen kaç haftaliksin suan 🤔 haftan yüksekse yada dusuksede korkma hic Bende cok korktum cok kotu şeylerde dediler bana ama 15. Haftadan beri bu haftaya kadar gelebildik şükürler olsun 🙏