seymaakaya Kizlar 35+5 teyim lavaboya gittigimde baya baya kan akti iki avuc kadar. Yani leke degil. Nişan oyle mi geliyor
seymaakaya Gizemli91 Allah razi olsun , kanama cok siddetli olunca bebegi aldilar. Plasentasindan kaynakliymiş
seymaakaya Mucizem7 gittim doktora Allah razi olsun. Kanama cok şiddetli olunca bebegi aldilar. Plasentasindan kaynakliymiş
seymaakaya Meryem1karaca evet sezeryan olmak zorunda kaldik kaybedecek vaktimiz yoktu. Bebek kuvezde , dualarinizla daha iyi olacak inşaallah
Mucizem7 seymaakaya kilosu falan nasil,solunum sıkıntısı mı cekiyimus?sen nasılsın eminim ilk başta çok panik oldunuz ama korkma haftasi çok iyi allahin izniyle iyi olucak güçlü bebis🙏🥰
Deletedmom424 seymaakaya sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah. Rabbim tez zamanda mutlulukla evinize varmayı nasip etsin