20-26 Arkadaşlar yeni dogum yaptım sezeryan bugün 3. Günüm sutum gelmedi çok üzülüyorum mama veriyorum Aptamil sanki bebeğimde çok gaz yapıyor ne kullanabilirim bildiğiniz mama.varmi gece hiç uyumadı 😔
Bsrkrt53 20-26 sıcak bir banyo yaptınız mı ?bide emzirmeyi denemeden önce göğüslerinizi sıcak suyla yıkayın ins faydası olur 🤲🏻
Minikkkkk 20-26 bizimde bu gün 3. Günümüz canım benim sütümde çok az sma mama aldık gazı hemen çıkıyor tavsiye ederim
brcaky Sma en anne sütüne yakın olan diyolar. Birde diyetisyenimin paylaştığı bir liste vardı belki işe yarar,onu da paylaşayım.