iremnurkilic Merhaba kızlar bugün 30. haftamıza girdik prenses kızıma kavuşmaya az kaldı heyecan dorukta🥰 Sizlerde durum nedir💞
diloscn iremnurkilic bende 29+2 yim oğlumu bekliyorm tüm arkadaşlarım doğurdu bende sabırsızlanıyorum 🤗
girl_boy_annesi iremnurkilic bizde 30 haftalık olduk cimcimemle günler geçsin artık kavuşmak istiyorum😊🙈
Enguzelhediym iremnurkilic bugün bizde 30 haftalık olduk 🥰 karın ağrısı yaşıyorum bir kaç gündür . Enfeksiyon var bende ondan sanırım . Bu arada korkular da başladı 🙊
Pelin-65 inancin_annesi üç gündür hemen hemen hiç hissetmedim ama bugün içimde kkıpır kıpır portakalım sende durumlar nasıl doktor ne zaman diyo doğumu
inancin_annesi Pelin-65 evet bende ara ara hissediyorum uyuyorlarmis cogunlukla ondan galiba. Hic konusmadik dogumu daha haziran 17sinde gidicem bakalim kontrole ne dicek
Edauysun Enguzelhediym az önce post açtm krın agrısınla ilgili 31 haftalıgım şükür ama karnım agrıyor siddetli degil ama tabi agrı moral bozucu bide arkalarıma vuruyor ara ara oluyor hep bende ama aksam başladı bir var bir yok 😢
Pelin-65 inancin_annesi bana ağustos 8 gibi dedi tabi hayırlısı ama hastane çıkışını falan hazırladın mı
inancin_annesi Pelin-65 evet benimde 8 agustos gbi gozukuyor ultroson tarihine gore. daha hazirlamadim ama hazirlicam bavul kendime bu hafta. Oglusumun kiyafetlerinide yikicam
Enguzelhediym Edauysun heh bende de öyle işte 3gundur 🤷 umarım normaldir insan çok korkuyo. Kendini yormaya çalış canım
Edauysun Enguzelhediym aynn cnm zaten yormamaya çalşyrm tek yemk ypyrm yani tabi wc sorunu zaten günde 10 kez yermden kaldryr bazende vajınada batma😢neolcak blmyrm inşllh kötü birsey yoktr Allah şükür kanama akntı yok diye rahatım ama aklımda orda😔
Ddmlmz iremnurkilic bugün tam 30 haftalık olduk bizde oğluşumla az kaldı sayılır ama sabırsızlanıyorum 😊
Pelin-65 inancin_annesi aynen bende valiz hazırladım baya da işimi gördü o kıyafetler tıkamakta olayı harika bi duygu rabbim herkese nasip etsin