Ayy ben de 30+4 hic tekme hissetmedim neredeyse bu hafta, sadece sertlik/toplanma oluyo arada. Hafta başında sağlık ocağına gittim kalp atışlarını duymak için, sorun yok dediler, sen ne kadar yorgun stresli olursan o kadar az hissedersin dediler. Insan cok tedirgin oluyo gerçekten, 2 hafta önce kopur kıpırdı.