Dedim bende bi yazıyım hele . Post açan kızlar 3 gün sonra doğurdular . 🥳 Allah evlatlarınu hatırlı etsin . Bel ağrısından kalça ağrısından duramıyorum . 39 haftalığız . 😴🌸 ne zaman gelicek diye beklemek çok sıkıcı . Her sabah uyandığımda acaba ayağa kalktığımda suyum gelir mi diye parke nin üzerine gidiyprum direk 😅😅😅 psikoloji o derece . Çatı muayene mi de oldum habire kahvrengi leke geliyo 3. Günüm bugün . Normal diye gitmiyorum doktora 🌸. Hadi bakalım çarşamba muayene var durumlar ne olcak 🥳🌸🥰🥰🙋🏼♀️