yagmurguz Günaydın kızlar adet gecikmemin 4. Günü kaşık agrım var ve tuvalete çıkamıyorum dün akşam test yaptım pozitif çıktı yalnız kan vermeye gittim 0,23 çıktı beta sizce sonuç nedir ?
ecembugra53 yagmurguz hcg değeri 5 in üstüne çıkması laxım ki gebe olasınız 5 in altında kabul edilmiyor
yagmurguz Tgbab gebelik testi diye almıştım ama birde adetim geçti yumurtlama nasıl olur ki o şekilde
Tgbab Ovülsyon testinde çizgi her zaman çıkıyor t çizgisinin c çizgisinden daha koyu olması gerekir gebelik olması için en doğru sonucu kan testinde öğrenirsiniz yagmurguz
yagmurguz FZehraColak öyle yapıcam insallah yükselmistir son birlikteliğimi düşünürsem 15 gün olmuş insallah yeni dölleniyordur